Kedves Ügyfeleink,

Tájékoztatjuk Önöket az alábbiakról:
2019.02.17-én 00-04 óra között az SMS szolgáltatás szünetel. Az érintett SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Internetbank rendszerünkkel kapcsolatosan, a következő problémákat tapasztalhatja egyes esetekben:

Előfordulhat, hogy a netbank rendszer eléréséhez belépéskor új jelszót kell kérnie. Bankszámla, netbankon lekért számlatörténeti adataiban hiba lehetséges.

Valamennyi hiba elhárításán dolgozunk és tájékoztatjuk Önöket a helyreállításról.

Kérjük, hogy a gyors segítség érdekében hívják telefonon Ügyintézőinket. Fiókjaink telefonszáma az alábbi helyen érhető el: https://www.fokusztakarek.hu/fiokhalozat

A kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!

Üdvözlettel: Fókusz Takarék
  1. Kezdőlap
  2. Panaszkezelés

Panaszkezelés

A Fókusz Takarékszövetkezet szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.


Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Hitelintézetünkhöz.

Célunk, hogy az Ön és a Fókusz Takarékszövetkezet közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Fókusz Takarékszövetkezet

Hirdetmények