Kedves Ügyfeleink,

Tájékoztatjuk Önöket az alábbiakról:
2019.02.17-én 00-04 óra között az SMS szolgáltatás szünetel. Az érintett SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Internetbank rendszerünkkel kapcsolatosan, a következő problémákat tapasztalhatja egyes esetekben:

Előfordulhat, hogy a netbank rendszer eléréséhez belépéskor új jelszót kell kérnie. Bankszámla, netbankon lekért számlatörténeti adataiban hiba lehetséges.

Valamennyi hiba elhárításán dolgozunk és tájékoztatjuk Önöket a helyreállításról.

Kérjük, hogy a gyors segítség érdekében hívják telefonon Ügyintézőinket. Fiókjaink telefonszáma az alábbi helyen érhető el: https://www.fokusztakarek.hu/fiokhalozat

A kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!

Üdvözlettel: Fókusz Takarék
  1. Kezdőlap
  2. Vállalatok
  3. Számlavezetés
  4. Kölcsönös ügyfélkiszolgálás

Kölcsönös ügyfélkiszolgálás

Kölcsönös ügyfélkiszolgálás a TakarékPont fiókokban.

Mit jelent?

 

A TakarékPont fiókok ügyfeleinek lehetősége nyílik a számlavezető Hitelintézettől eltérő, a TakarékPont tagjaként jegyzett másik Hitelintézet pénztáránál készpénz befizetési és készpénz felvételi megbízás kezdeményezésére a számlatulajdonos saját számlájára.

 

A szolgáltatás igénybevételének feltételei:

 

A kölcsönös ügyfélkiszolgálást igényelhetik mindazok a lakossági és vállalati ügyfelek, amelyek

 

  • Valamely, a TakarékPont együttműködésben résztvevő Takarékoknál forintban nyilvántartott lakossági fizetési számlával vagy számlacsomaggal,
  • illetve forintban nyilvántartott pénzforgalmi számlával vagy számlacsomaggal rendelkeznek.


Az igénylést követően a TakarékPont Szolgáltatási Szerződés Pénzforgalmi szolgáltatások lebonyolítására megnevezésű szerződés (a továbbiakban: kölcsönös ügyfélkiszolgálásra vonatkozó szerződés) megkötése szükséges a számlavezető (honos) TakarékPont fiókban. (Amennyiben az Ügyfél több számlával is rendelkezik a Hitelintézetnél, úgy amennyiben a szolgáltatást több számlájával kapcsolatosan is igénybe kívánja venni, úgy a szerződést számlánként kell megkötnie.) 
 

Kik végezhetnek tranzakciókat?

 

  • A kölcsönös ügyfélkiszolgálásra vonatkozó szerződéssel rendelkező fizetési vagy pénzforgalmi számla tulajdonosa ki és befizetési tranzakciót,
  • a szerződés megkötésekor a számlatulajdonos által erre felhatalmazott, a fizetési/pénzforgalmi számla felett rendelkezési joggal bíró személyek ki és befizetési tranzakciót,
  • befizetési tranzakciót bárki, a kedvezményezett számlaszám ismeretében végezhet.

 

Milyen előnyökkel jár a kölcsönös ügyfélkiszolgálás?

 

  • gyors, rugalmas és kényelmes ügyintézés
  • forint készpénzfelvételi és befizetési lehetőség az ország 430 pontján
  • a szolgáltatás igénylésének sem egyszeri, sem havi díja nincsen


A kölcsönös készpénzkiszolgáláshoz kapcsolódó díjtételeket és további információkról tudakozódhat az igénylés helyén az ügyintézőtől és a szolgáltatást nyújtó Hitelintézet vonatkozó mindenkor hatályos Hirdetményében, az Általános Szerződési Feltételekben és Üzletszabályzatában.
 

Hirdetmények